piątek, 9 października 2015

Dlaczego nie wierzę firmie Code of Me?

Czy Wy też jesteście atakowani reklamą polecającą wykonanie badań genetycznych o następującej treści?




Ponieważ reklama wyświetla się w sposób uporczywy, przejrzałam ją dość dokładnie i wnioski są smutne. Oto dlaczego nie wierzę zawartym w niej treściom:


1)  Bo nie ma takiej firmy. 
Wprawdzie na stronie podaje się adres Code Of Me LLC 1221 Brickell Avenue Suite 900, Miami, Florida, 33131. Jednak Google nic o takiej firmie  nie wie. Rezultatów nie przynoszą ani poszukiwania po nazwie, ani pooszukiwania po adresie. Czy to możliwe, aby znane w świecie laboratorium nie istniało w wyszukiwarkach?
2) Skoro firma obsługuje klientów w Polsce i dysponuje polskim numerem telefonu (, pod którym porozmawiamy z konsultantem, to czemu nie ma jakiegoś terenowego biura? 



Gdzieś przecież muszą pracować ci konsultanci. Numer jest wszak warszawski.     


3) Strona ma również swój odpowiednik czeski, węgierski, włoski i amerykański. Dlaczego każdy kraj jest obsługiwany przez jakiś konsultantów pod jakimś numerem telefonu, a Stany Zjednoczone takiego konsultanta nie mają?  Czyżby amerykańskie laboratorium nie miało klientów we własnym kraju? Coś mi tu śmierdzi na trzy kilosy.



4) Nie wierzę programowi badań, bo potwierdzają go nieprawdziwe opinie nieprawdziwych klientów. Oto dowód:
Pan Tomasz Lewandowski nie istnieje naprawdę. To znaczy mamy ich pewnie w kraju całkiem sporo, ale pan przedstawiony na zdjęciu ilustrującym prywatną opinię, w rzeczywistości został kupiony w banku zdjęć. 

Na stronie stockowej możemy tych Tomaszów zakupić całkiem pokaźną kolekcję...


 Również pani Krystyna nie może się zdecydować, czy być Krystyną, która wykonuje sobie badania genetyczne...



czy też może Katarzyną, która wypożycza samochody.

Pozostałych kandydatów do szerzenia nieswoich opinii w nieswoim imieniu jest tu większy garnitur. 

5) Nie wierzę też tym badaniom ze względu na zapisy regulaminu:

Po pierwsze... skoro badania nie są badaniami, bo nie są usługą medyczną, a ich wyniki nie mogą stanowić podstawy do podjęcia jakichkolwiek zadań, to wpłacana kwota około 2 tysiece złotych jest dość wygórowaną ceną za wróżbiarstwo. W mojej okolicy uznana tarocistka za to samo bierze stówkę.



Po drugie... dlaczego cena usługi oraz sposób jej uiszczenia nie są jawne? Wszystkie znane mi laboratoria prowadzące badania genetyczne mają cenniki umieszczone na swych stronach internetowych. Dlaczego dopiero podczas rozmowy z telemarketerem dowiaduję się, jaka będzie wysokość opłat`i ile stracę w przypadku rezygnacji z umowy.


Po trzecie... klient zobowiązuje się i oświadcza, że zapoznaL się w szczególności z tymi punktami regulaminu, w których Code of Me zastrzega, że badanie jednak nie jest usługą medyczną i że raportu z badania nie powinno traktować się całkiem serio. Tym samym więc umywa ręce, gdyby klientowi przyszło na myśl, aby pociągnąć laboratorium do odpowiedzialności, gdy podejmie się zbytecznego leczenia chorób, które nie zaistnieją, albo gdy ujawnią się choroby, o których nie było mowy w raporcie.



Jeżę się, gdy czytam zapis, że ... klient (czyli ja) jest odpowiedzialny za szkodę poniesioną przez Usługodawcę (czyli Code of Me) z powodu odstąpienia od umowy z przyczyn leżacych po stronie klienta. Gdy myślę o konsekwencjach, przychodzą mi do głowy same czarne scenariusze... Pomijam już zupełnie fakt, że ten zapis drwi sobie z przepisów gwarantujących nam prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji. 



Punkt XVI.2. to już po prostu plucie klientowi w twarz. Chyba nie trzeba wyjaśniać, dlaczego...



6) Pochylić by się należało jeszcze nad tym, że firma Code of Me zbiera nieprawnie nasze dane wrażliwe. W myśl obecnie obowiązującego prawa danymi wrażliwymi są m. in. kody genetyczne. Można je przetwarzać w warunkach szczególnych, np. 

  1. przetwarzanie jest prowadzone w celu ochrony stanu zdrowia, świadczenia usług medycznych lub leczenia pacjentów przez osoby trudniące się zawodowo leczeniem lub świadczeniem innych usług medycznych, zarządzania udzielaniem usług medycznych i są stworzone pełne gwarancje ochrony danych osobowych - przetwarzanie danych może zostać powierzone tylko osobom, które są zobowiązane do zachowania tajemnicy,
(Żródło Ustawa o ochronie Danych Osobowych Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883)

A przecież w myśl zapisu regulaminu Code of Me,  usługa nie jest usługą medyczną, a jedynie wróżbą czy czymś takim. Więc...


____________________

Edit: zachęcam również do zapoznania się z drugą częścią wpisu poświęconą Code of me:

http://klopotliwyklient.blogspot.com/2016/01/code-of-me-bekitna-rapsodia-reaktywacja.html

56 komentarzy:

  1. Świetna analiza "naciągactwa". Zawsze, gdy spotykam się z takimi cud-ofertami szukam opinii osób zdroworozsądkowych. Tym razem też chciałam sprawdzić "co w trawie piszczy". Kilka lat temu robiłam, w Polskim Instytucie, badanie genetyczne z krwi pod kątem podatności na nowotwór (przypadki w rodzinie), ale cena była DZIESIĘCIOKROTNIE! niższa. Dziękuję za wnikliwą analizę reklamującej się "firmy". gość

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna analiza "naciągactwa". Zawsze, gdy spotykam się z takimi cud-ofertami szukam opinii osób zdroworozsądkowych. Tym razem też chciałam sprawdzić "co w trawie piszczy". Kilka lat temu robiłam, w Polskim Instytucie, badanie genetyczne z krwi pod kątem podatności na nowotwór (przypadki w rodzinie), ale cena była DZIESIĘCIOKROTNIE! niższa. Dziękuję za wnikliwą analizę reklamującej się "firmy". gość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku robiłam to z ciekawości. Nie wierzyłam własnym oczom, jak daleko mogą leżeć granice spoglądania na nas jak na idiotów. Moja mama dała się kiedyś nabrać na podobną cudowną ozdrowieńczą metodę. Długo spłacała kredyt za to zaufanie. Dlatego leży mi to ciężko na sercu. A już zwłaszcza wtedy, gdy w tak okropny sposób naciąga się osoby, które codziennie drżą o swoje życie lub zdrowie.

      Usuń
  3. Chyba tu zajrzeli, bo nr tel. w USA już dopisany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Zajrzą jeszcze kilka razy i w końcu zaczną pisać o stanie faktycznym, a nie tylko o pobożnych życzeniach...

      Usuń
  4. Haha, wlasnie wyskoczyla mi reklama na skype. Musiałam sie doszukać co to takiego - trafiłam tutaj. Świetnie opisane, przyda sie innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Ano poczytali Pani wywody chyba dokładniej bo "UWIARYGODNILI" oszustwo :D
    Tu np. znajdziemy już pełny kontakt, wraz ze spreparowaną mapką położenia firmy. https://codeofme.com/contact (ta mapa nie jest linkiem do np. google map a tylko gif`em).
    Uczą się na własnych błędach :D
    Pozdrowionka i podziękowania za włączenie "Alertu" antynaciągaczowego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do kompletu informacji podam iż adres tejże firmy to nic innego jak PARKING PIĘTROWY dla uczelni na drugiej stronie ulicy :D
    https://www.google.pl/maps/@25.7609019,-80.1909076,3a,75y,10.5h,77.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4EHhKKvSYenUMY8UOiSC1g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by się nawet z tego pośmiać, gdyby nie to, że mamy do czynienia z prawdziwym oszustwem w tak wrażliwej dlaniektórych dziedzinie. Przecież to nie chodzi o sprzedaż obuwia, ale rozbudzanie czyiś nadziei w bolących kwestiach.

      Usuń
  7. jeszcze ze zrobia ci cala usluge bez wychoddzenia z domu ....

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie dzięki za wnikliwą analizę i ostrzeżenie. wypełniłem formularz zgłoszeniowy i dziś rozmawiałem z telemarketerką. oferta:kwota 2700zł lub 10 rat po 250zł??? bez odsetek. ktos tu ma problemy z matematyka. Kolejna firma typu uduś. !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli moje spotrzeżenia okazały się pomocne, bardzo się ceszę. nie o to chodzi, abyśmy wydawali łatwe sądy, ale przede wszystkim o to, abyśmy potrafili krytycznie spojrzeć na te "cudowne" oferty. Nie twierdzę, że wszystkie są złe, ale na pewno będę starać się zwracać uwagę na te, które oszukują i reklamują więcej, niż mogą dać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, ciekawe jest to wszystko. Wczoraj dwonila do mnie mila Pani, opowiedziala mi o badaniu i procedurze. Zastanowila mnie jedna sprawa. Pani mowila o badaniu na 100 roznych markerow DNA podczas gdy w mailu zostalem poinformowany juz o 30. Poza tym jest to juz trzecia edycja badan a strona interetowa zostala stworzona w 2015r. Poszukam dalej. Jak na cos sie natkne to dam znac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slavo, będę wdzięczna za informację. Być może pociągnę ten wątek. Jeśli wygospodaruję trochę czasu i znajdę odpowiedniego specjalistę, spróbuję również skonsultować kiedyś z nim ten problem i opiszę wnioski w tym miejscu. Pozdrawiam :)

      Usuń

  12. Witam, dlaczego pod nastepujacymi adresami nie ma nic?
    https://codeofme.com/pl/pl/o-firmie
    https://codeofme.com/pl/pl/o-nas

    ciekawe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto jest pytanie :)
      Twórca serwisu pewnie opracowuje nową strategię. Poczekamy, zobaczymy...

      Usuń
  13. Hmmm, dobrze, że tu wszedłem, bo właśnie próbują mnie wydoić, z tego co widzę... A że wieści od Was są z wczoraj, to jest to wszystko jest aktualne! Zwróćcie uwagę, że powołują się na Affymterixa na swojej stronie. Pytanie czy Affymetrix coś o tym wie? Napisałem maila do nich z prośbą o weryfikację firmy Code of Me. Nie wiem czy ten gigant genetyki odpowie. Ale myślę, że i tak dowodów na oszustwo, już dostarczyliście nadto. Jeśli Affymetrix mi odpowie, to wrzucę treść ich informacji tutaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Michale, będzie mi miło, jak Pan się podzieli swoim śledztwem :) Jestem wyczulona na podobne oszustwa, bo miałam okazję obserwować jakich socjotechnik używają sprzedawcy, aby wydoić klienta. Oszukańcze firmy nie mają żadnych skrupułów i z pełną premedytacją uderzają w tych nieświadomych, tych w potrzebie i tych, którym najtrudniej się w tym połapać i obronić. Dlatego już po świętach wracam z nowymi pomysłami, bo dziwne reklamy sypią się, oj sypią...

      Usuń
  14. bnorbert3 Zajebiście że są tacy ludzie!!! Gdybym ja potrafił uchronić tak wiele osób przed utratą gotówki, to chyba bym chodził dumny z siebie jak paw! :) A na pewno byłby to dla mnie zastrzyk nowej siły do walki z oszustami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. artur k, dziękuję za miłe slowa. Właściwie stworzyłam to dla mamy, która dała się nabrać na podobne sztuczki, ale... ona nie chce tego czytać :) No cóż... Ja jednak nie ustanę, bo gdy zaczęłam się wgłebiać, rozmiar tego szaleństwa mnie przeraził. Uporam się tylko z trudnym dla mnie sezonem sprzedażowym - bo żyć z czegoś muszę - a na pewno wrócę z nowymi opisami tych cudownych "promocji". Każdy wpis to kilka godzin pracy, więc robienie tego po łebkach zupełnie mnie zadowalałoby. Jeszcze moment i się pozbieram...

      Usuń
  15. Dziękuję za kawal dobrej roboty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję... Macham chustką :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za rzetelny komentarz. Sama też sprawdzam zanim się w cokolwiek angażuję, ale tu wyjątkowo sumienna analiza. Dodam, że większość uzasadnień poddania się "badaniu", to nie choroby, lecz kilkakrotnie powtarzane skłonności do tycia, problem z utrzymaniem prawidłowej masy ciała i inne podobne sformułowania, niezadowolenie z własnego wyglądu,itp. Większość z nas chciałaby schudnąć, być zadowolonym z własnego wyglądu,itd. A zdrowie to przy okazji... Jeszcze raz dzięki za analizę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Pani Anno, serdeczne "dziękuję"... Na dniach rposzę wyglądać kontynuacji tego wątku, ponieważ firma
      code of me zarzuciła mi nierzetelność w niektórych kwestiach. Proszę więc do mnie wracać po więcej.

      Usuń
  18. Witam jeszcze przed Swietami napisalem do Affymetrix z prosba o ustalenie czy prowadza aktualnie jakis projekt dla Code of Me. Nie omoeszkalem tez zadzwonic do Europejskiego oddzialu Affymetrix w Austrii i Angli. nikt z rozmowcow nie potrafil na poczekaniu potwierdzic ze prowadza jakiekolwiek badania dla Code of Me. Obiecano jeszcze mnie dokladnie poinformowac. Bede szukal dalej. Chce dokladnie wiedziec co w trawie piszczy....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Marku, jeśli Pan uzna za stosowne, byłabym wdzięczna, gdyby zechciał się Pan podzielić swoim "dochodzeniem" w tej sprawie. Osobiście nie wydaje mi się, aby firma produkująca macierze bawiła się w samodzielne badanie kodów genetycznych w celach innych niż naukowe czyli przykładowo świadczenie usług wobec innych podmiotów. Ale mogę się mylić. Sprawdzajmy to więc. Niedługo też postaram się napisać drugą część artykułu na temat Code of me - w odpowiedzi na listę zarzutów, jaka pod moim adresem spłynęla od samego Code of me. Sprawdzam jeszcze kilka rzeczy i... może jutro albo pojutrze uda mi się to poskładać w calość. Tymczasem bardzo Panu dziękuję, ze Pan tu jest i mi w tym towarzyszy.

      Usuń
    2. proponuje na razie nie zamieszczac zbyt wiele szczegolow i komunikowac sie mailowo, osoby z tej firmy z pewnoscia sledza tergo bloga....

      Usuń
  19. Przedstawicielem AFFYMETRIX w PL jest:

    Biomedica Poland Sp. z o.o.
    Raszynska 13
    05-500 Piaseczno
    Poland
    Tel. +48 22 737 5996

    www.bmgrp.pl
    office@bmgrp.pl

    moze ktos z obecnych tu osob juz sie kontaktowal z tym oddzialem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kontaktowałem się dzisiaj. Potwierdzają współpracę Codeofme z Affymetrix

      Usuń
  20. CIEKAWE CO NA TO POWIE PROKURATURA W PIASECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna robota śledcza. Cała ta strona to wielki PIC, oczywiście nie tylko "klienci" są fałszywi. Specjaliści też.
    to link do strony gdzie "pracuje" pani Weronika Kaczmarczyk dietetyczka z 10 letnim stażem
    ---http://photopin.com/free-photos/white-lab
    a tu pracuje smiling men czyli Adam Sokołowski trener
    ---https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiK-pqUsKTKAhUFtBoKHZE9BfgQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.central.co.th%2Fe-shopping%2Ft-shirt%2F&psig=AFQjCNEWfCpcd8kAZIZE0-wVX7PxKqG0Zw&ust=1452691606113593
    a tu
    ---http://www.alliancepharma.ca/ ---Patryk Michalski genetyk.

    Do was piszę dupki z Codeofme .
    Kto w internecie wojuje ten w internecie zginie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowni Państwo, dziękuję za cenne uwagi. Jeden z linków zawiera przekierowanie. Proszę uważać na to, gdzie wysyłamy czytelników. Proszę też o trzymanie języka w dyscyplinie. Nie musimy wyzywać nikogo, aby wskazać na swoje racje.

      Usuń
  23. Dostarczę zarzutów do artykułu.
    Code of me twierdzi, że czasem trzeba ponownie pobrac próbkę materiału i badany musi ponownie "napluć" i odesłać próbkę. Jest to bzdura, gdyż w reakcji PCR, (Polymerase Chain Reaction, czyli łańcuchowej reakcji polimerazy)z dowolnej ilości DNA możemy wytworzyć dowolną ilość kopii. Wykorzystuje się to w genetyce śledczej na przykład. Wykonuje się to rutynowo na polskich uczelniach, nawet studenci to wykonują, więc nielogiczne jest to, że Affymetrix nie potrafi tego zrobić i chce nowej próbki. Poza tym biorąc pod uwagę koszt przesyłki próbki do USA, koszt badania musiałby wzrosnąć. Code of me jest na tyle charytatywną instytucją aby pokryć koszt ponownej przesyłki z własnej kieszeni???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Michale, sprawa współpracy z Affymetrix jest sprawą mało sprawdzalną z naszego punktu. Affymetrix na pytania o współpracę z Code odpowiada twierdząco. Nie ma jednak sposobu na wyciągnięcie informacji, czego ta współpraca dotyczy. Nie ma sposobu na sprawdzenie danych dotyczących tego: ile próbek Code otrzymuje od klientów, a ile z nich rzeczywiście jest badanych w Code i czy w ogóle są badane. Bo sam fakt podjęcia współpracy jeszcze tego nie dowodzi chyba... Tak myślę :)

      Usuń
  24. W linku ponizej znajdziecie listę "Powered by Affymetrix" Partners:
    http://www.affymetrix.com/estore/partners_programs/pba_partners/index.affx#1_4
    Dlaczego nie ma wśród nich Code of me?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wczoraj dostałam od Pani Agnieszki Nowak propozycję badań genetycznych za 3.000 zł. Jestem inwalidką a marną rentą i cierpię na wiele schorzeń. Opowiedziałam tej Pani jak cierpię i że nie mogę chodzić. Czeka mnie jeszcze wiele operacji - więc człowiek ratuje się jak może. Nie sądziłam, że to takie oszustwo!!! Dzięki Bogu znalazłam tą stronę. Dziękuję Państwu za śledzenie tej oszukańczej, bez serca i duszy firmy. Dziękuję bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgosiu, proszę się kontaktować z polskimi labratoriami i ośrodkami badawczymi. Proszę na przykład zainteresować się wynikami badań pana doktora Adama Kuzdralińskiego (firma Vitagenum). Można się kontaktować z nim poprzez kontakt w Lubelskim Parku Naukowo-technicznym. Podejrzewam, że będzie potrafił Pani pomóc lub odpowiednio Panią przekierować.

      Usuń
  26. Ku przestrodze. Dzwonili bo mojej matki kilka tygodni temu z ich cudowną ofertą ale na szczęście mama zanim się zgodziła na to ich "badanie" zapytała nas o zdanie.Poprosiliśmy o umowę i dostaliśmy to ich wątpliwej urody "dzieło" na mail. Tutaj pojawiło się pierwsze zaskoczenie i wątpliwości i tak trafiłam na Pani blog, brawo za wykonaną pracę!. Mój syn znalazł informację, którą zamieszczam w linku poniżej. Pytam gdzie ta wasza "Ameryka" się znajduje drodzy oszuści z Code of Me? Kim pan jest panie Michael A Brzostowski??? Firma założona w czerwcu 2015! Czyżby specjalnie pod ten przekręt? Sprawa zdecydowanie nadaje się do prokuratury albo dla mediów!
    http://nvsos.gov/sosentitysearch/CorpDetails.aspx?lx8nvq=8%252bjWeCIyNGbiaohg40%252b0Rg%253d%253d&nt7=0

    STOP INTERNETOWYM OSZUSTOM!!!! Jak można tak naciągać schorowanych starszych ludzi??? "Code of me - oszukamy cie na raty" - to sobie wpiszcie na waszej stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję za wnikliwe analizy i wnioski. Jakiś czastemu napisałam drugi wpis o Code of me, jednak z publikacją wstrzymywałam się prawie miesiąc ze względu na prośbę pracownika Code, który się ze mną skontaktował. Ten jednak wątpliwości nie rozwiał, no to niech się dzieje... Nie znam się na prawie w takim stopniu, aby stwierdzić i obronić punktów, gdzie firma dopuszcza się co najmniej manipulacji, jednak już samo intuicyjne przypatrywanie się tematowi nasuwa odpowiednie wnioski. Jeśli ktoś dzięki temu zastanowi się, zanim podpisze umowę, a jeśli już to zrobi, będzie przekonany o słuszności tej decyzji, to to wlaśnie chyba o to chodzi...

      Usuń
  27. Moja znajoma znam cały ten biznes. To wszystko prawda co piszecie of Code of Me. Niedługo opiszę, jak działa cały ten biznes wraz z nazwiskami. A informację mam z pierwszej ręki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Marku, jeśli zechce się Pan podzielić, przeczytam z najwyższą uwagą.

      Usuń
    2. Cały biznes jest zarządzany z Polski i z USA nie ma nic wspólnego. Pan Brzostowski prowadzi w Polsce działalność gospodarczą (pewnie figuruje w jakiejś ewidencji) i z tego co mi opowiadała koleżanka uczestniczy jeszcze w sprzedawaniu supli, czy czegoś takiego w Polsce. To chyba też jest jakiś kant.

      Usuń
  28. Firma Pana Brzostowskiego to WLANTECH - http://firmyisp.pl/wlan-tech-michal-brzostowski-michal-brzostowski.html. Adres Kanie, który był podany wcześniej na forum się zgadza. A to znalazłem jeszcze zdjęcie Pana Brzostowskiego https://plus.google.com/103540461674322053103 i ma profil na google +. Niedługo będę miał jeszcze więcej danych kontaktowych i od razu je podam, żeby każdy zainteresowany mogł skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę to trwało, ale dysponuję numerem telefonu Pana Brzostowskiego oraz listą osób, które zarządzają biznesem Code of me. Czy podanie tych danych nie będzie złaniem zasad obowiązujących na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Marku, chyba to mało stosowne. Nie wezmę na siebie odpowiedzialności za ewentualne "nachodzenie" lub nękanie telefonami pana Brzostowskiego. Samo podanie do wiadomości jego nazwiska jest już chyba wystarczające. Nie jeste stroną w tym sporze, ponieważ nie zakupiłam tej usługi. Dokonałam jedynie oceny tego, co widzę z pozycji internetowego odbiorcy reklamy. Każdy klinet - jeśli czuje się poszkodowany - będie chyba wiedział, co zrobić z tymi informacjami. Nie wiem, jak to wygląda od strony prawnej i czy użyte w reklamie kłamstwa są takim złamaniem prawa. Myślę, że to zagadnienie dla prawników.

      Usuń
  30. To może warto napisać o innych biznesach: sprzedaży suplementów diety, fiszek do nauki języków. Te towary są podobnej "jakości" jak to co oferuje Code of Me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestie. Zechce Pan zauważyć., że ten blog to nie tylko "Code of me". Piszę tu o różnych rzeczach, również i o tych, o których Pan wspomina... Zapraszam do przeczytania innych postów.

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje za bardzo dokładną analizę "Code of me"... szukam opinii na temat innej firmy o podobnym profilu, tj. zdrowegeny.pl, czy może ktoś posiada jakieś informacje odnośnie tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. W najbliższym czasie spróbuję się temu przyjrzeć, ale zrobię to jedynie z pozycji odbiorcy strony internetowej. Na temat przydatności samych badań musiałaby Pani natomiast porozmawiać z lekarzem.

      Usuń